loading...

بهار بلاگر

کافی شاپ و کافی شاپ دو کلمه نزدیک به هم در فرهنگ لغت هستند به طوری که خیلی ها فکر می کنند کافی شاپ و کافی شاپ با هم متفاوت هستند. اما واقعیت این است که این دو از نظر دکور، غذای سرو شده، منو با یکدیگر


کافی شاپ و کافی شاپ دو کلمه نزدیک به هم در فرهنگ لغت هستند به طوری که خیلی ها فکر می کنند کافی شاپ و کافی شاپ با هم متفاوت هستند. اما واقعیت این است که این دو از نظر دکور، غذای سرو شده، منو با یکدیگر متفاوت هستند. در این مقاله سعی می کنیم شما را با این دو کلمه، تفاوت ها و شباهت هایشان آشنا کنیم و یک کافه خوب در تهران را به شما معرفی کنیم.


کافه

در فرهنگ ده خدا، کافه مکانی عمومی برای نشستن، استراحت و نوشیدن قهوه و چای با کیک است. در یک فرهنگ خاص به معنای همه است و در فرهنگ عمومی کافه جایی است که مردم با دوستان خود برای سرو چای و قهوه و کیک جمع می شوند. یکی از تفاوت های مهم بین کافه و کافه این است که کافه ها بیشتر مکان های ملاقات هستند تا کافه ها.

کافه

یک کافی شاپ

کافه به مکانی شبیه به یک رستوران کوچک اشاره دارد. کافه تلاقی بین کافه و رستوران است. سرو انواع نوشیدنی های سرد و گرم و انواع قهوه و همچنین غذای سرد و گرم. در یک کافه، منو را روی میز می گذارند و گارسون برای گرفتن سفارش سر میز می آید و سفارش را می گیرد. و قیمت پس از سفارش پرداخت می شود. با توجه به تعداد کارمندان، کافی شاپ ها بیشتر از کافی شاپ ها هستند. و هزینه کافه بالاتر از کافی شاپ و کمتر از رستوران است.

ویژگی های قهوه خوب

اگر قبل از تحویل سفارش وارد یک کافی شاپ می شوید و صدای ماشین سنگ زنی را می شنوید، بدانید که وارد یک کافی شاپ حرفه ای شده اید. زیرا یکی از قوانین باریستا این است که ابتدا قهوه را آسیاب کنید. دقت کنید که هر قهوه در ظرف مخصوص خود سرو شود و همچنین غذا در ظرف مناسب سرو شود.

ادامه پست: https://payju.ir/content/لیست-کافی-شاپ-های-شیراز

بهار بلاگر بازدید : 520 زمان : 10:34 نظرات (0)
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟