loading...

بهار بلاگر

مجموعهی زر ممبر همیشه تمام تلاش خود را میکند تا از آخرین روشهایی که توسط اینستاگرام شناسایی نشده است استفاده کند تا شناسایی و ریزش فالوور ها توسط اینستاگرام به حداقل برسد، اما از این رو اینستاگرام

پارک آبی آتلانتیس دبی - Atlantis Dubai Waterpark مجموعهی زر ممبر همیشه تمام تلاش خود را میکند تا از آخرین روشهایی که توسط اینستاگرام شناسایی نشده است استفاده کند تا شناسایی و ریزش فالوور ها توسط اینستاگرام به حداقل برسد، اما از این رو اینستاگرام نیز همیشه در تلاش است تا الگوریتمهای خود را بروز کند، در حال حاضر مجموعهی زر ممبر از آخرین متد برای افزایش فالوور فیک استفاده میکند که کمترین ریزش را دارد ولی همیشه احتمال این که فالوورها توسط اینستاگرام شناسایی شوند وجود دارد ولی در حال حاضر کمترین ریزش در سرویسهایی که توسط ما ارائه میشود وجود دارد. شاید بدیهی به نظر برسد، اما تصویری که شما در صفحه پروفایل خود به نمایش میگذارید باید بسیار زیبا باشد و مخاطبان بالقوه را به فالو کردن ترغیب کند. طبق آمار به دست آمده 70٪ از کاربران اینستاگرام پیجی را فالو می‌کنند که آمار بازدید یا همان ویو پست‌های بالا داشته باشد. به عنوان مثال می توانید روی جزوه ها یا رساله ها مانور دهید. یکی از بهترین و پرکاربردترین روش های افزایش دنبال کننده در اینستاگرام ،خرید فالوور میباشد چرا که شما را نسبت به رقبای خود متمایز می کند و به مرور زمان، باعث افزایش درآمد تان نیز میشود و طبق آمار ارائه شده، در حال حاضر اینستاگرام یک منبع تبلیغاتی عالی می باشد که با خرید فالوور و داشتن تعداد فالوور بالا، می توانید برای دیگر برند ها و صفحات، با هزینه مناسب تبلیغ انجام دهید و درآمد عالی به دست آورید. یادتان باشد که تنها نباید از آنها درخواست کنید که شمارا در اینستاگرام دنبال کنند، بلکه باید به آنها دلیلی برای دنبال کردنتان ارائه دهید. بصورت عادی و با روشهای معمول باید مدتزمان بسیار طولانی وقت صرف کنید و کمتر نتیجه بگیرید. افزایش تعداد فالوور ها با تنها چند کلیک کوتاه در پنل کاربری محقق خواهد شد. روشهای زیادی برای افزایش فالوور اینستاگرام وجود دارد.

در فهرستی که در بالا ارائه شد، 10 اپلیکیشن برتر فالوورگیر اینستاگرام را به شما معرفی کردیم که اگرچه در آنها امکان خرید فالوور وجود ندارد، اما روشها و ترفندهای قانونی را به کاربر ارائه میکنند تا بتواند تعداد فالوورهای پیج اینستاگرام خود را افزایش دهد. ممکن است که پشت اکانت فالوور های فیک یک کاربر واقعی وجود نداشته باشد، اما این بدان منظور نیست که فالوور فیک خریداری شده حتما ربات است. انتخاب ربات اینستاگرام اهمیت زیادی دارد زیرا اگر مناسب نباشد نهتنها برای شما فالوور غیرفعال میآورد، ممکن است پیج شمارا به خطر بیندازد و باعث مسدود شدن پیج شما شود. فالوورها غیرفعال بوده و پست های شما را لایک و کامنت نمی کنند. اینکه چه لینکی را قرار دهید کاملاً به استراتژی بازاریابی اینستاگرامی شما بستگی دارد. برای اینکه متوجه سلیقه مخاطبین خود شوید، محتواهایی تصویری و ویدئویی که در گذشته تولید کردهاید و بازدید بیشتری داشتهاند را زیر نظر بگیرید. مثلا خود شما به عنوان یک کاربر پستهای را در اکسپلورر میبینید که بیشتر لایک کردهاید یا آنها را نگاه کردهاید. قطعا انتخاب شما مورد دوم خواهد بود و باز هم می بینید که چگونه خرید فالوور واقعی باعث ایجاد اعتماد کاربر خواهد شد. اشخاص مشهور در اینستاگرام که به عنوان بلاگر معرفی می شوند نیز از چنین روش هایی بهره برده اند تا تعاملات را در صفحه خود افزایش دهند. بازهم در این روش افزایش فالوور خیلی با سرعت زیادی اتفاق نمیافتد و بازهم به بازه زمانی حداقل، چندماهه نیاز است. شما میتوانید با پاسخی صادقانه و مفید به آنها کمک کنید. چگونه وب سایت ها باعث تعامل شما و این فالوور ها در فضای مجازی می شوند؟ فالوور هایی که خریداری می شوند، چگونه از طریق وب سایت شناخته خواهند شد؟

اگر می خواهید بدانید که چرا فالوور هایی که از وب سایت ها خریداری می شوند، پس از تزریق به پیج پست ها را لایک نیز می کنند در ادامه با ما همراه باشید. خرید فالوور هدفمند و ایرانی از هر شهر و پیج هدف در اینستاگرام امکان پذیر است با خرید فالوور هدفمند امکان افزایش فالوور واقعی و فعال به پیج اینستاگرام شما جذب خواهد شد برای افزایش فالوور هدفمند از یک ابزار بنام ربات اینستاگرام و تبلیغات دایرکت استفاده خواهیم کرد علاوه بر این با رعایت سئو اینستاگرام و تولید محتوای مناسب با تصاویر جذاب می توانید از ریزش فالوورهای جذب شده جلوگیری کنید در ادامه با مارکتینگ 98 همراه باشید. هرچه تعداد فالوورهای بیشتری داشته باشید، کسبوکار شما قابلاعتماد و دارای اعتبار بیشتری خواهد بود. برای موفقیت کسبوکار شما در اینستاگرام، باید اهداف خود را فقط به یک یا دو هدف محدود کنید، اما آنها را مشخص کنید. متخصصان دیجیتال مارکتینگ معتقدند مهمترین سرمایه اکانتهای موفق اینستاگرام، تعداد فالوورهای آنهاست. بهعبارتدیگر، اگر فالوورهای شما، شعار، کاتالوگ یا اصول تجارت شمارا دوست داشته باشند، عالی عمل خواهند کرد. از طرفی فالوورها تمایل دارند پستهایی را که دیدهاند به اشتراک بگذارند، در مورد محصولاتی که دوست دارند استوری اینستاگرام بگذارند و توجه دایره کوچک فالوورهای خود را جلب کنند و تجربه خود را با آنها به اشتراک بگذارند. 6.آیا اینستاگرام نسبت به فالوورهای فیک حساس است؟ بااینحال افزایش فالوورهای واقعی و باکیفیت اینستاگرام غیرممکن نیست. چون فقط فالوورهای واقعی میتوانند از محصولات یا خدمات شما استفاده کنند و برای شما درآمدزا باشند. به همین جهت بسیاری از افراد از اینستاگرام برای معرفی خود یا کسبوکار خود استفاده میکنند و به همین علت افزایش فالوور برایشان اهمیت خاصی پیداکرده است. اگر از اینستاگرام برای کسبوکار استفاده میکنید، شما باید به دنبال جذب فالوورهای واقعی و باکیفیت باشید. یا ممکن است تصور کنید استفاده از پنل دردسر های زیادی را به دنبال خواهد داشت اما اینطور نیست!

استفاده از هشتگهای مرتبط باعث میشود مردم بعد از یک جستجوی ساده به محتوای شما برسند یا اینکه پست شما را بعد از کلیک روی هشتگی در پستی دیگر اما مرتبط مشاهده کنند. پس از گردآوری هشتگهای خود آنها را در کامنت زیر پست خود اضافه کنید.هشتگهای خود را در قسمت کپشن عکس قرار ندهید.قرار دادن هشتگ های شما در کامنت ها باعث میشود وقتی افراد دیگر زیر پستتان کامنت بگذارند هشتگهایتان مخفی شود.این کار باعث میشود در قسمت کپشن آزادی کامل برای نوشتن یک سوژه ی جذاب برای عکس داشته باشید. هشتگهای خودتان را بسازید، این موضوع مخاطبان را تشویق میکند تا تصاویری اختصاصی از برند شما منتشر کنند و از هشتگ شما استفاده کنند. او تاکنون 1969 پست در اینستاگرام منتشر کرده است و به صورت متوسط در هر پست، 83 هزار لایک دریافت میکند. ربات های اینستاگرام زیادی وجود دارند که شما می توانید اقدام به دریافت آنها کنید ولی همه ی آنها به صورت کامل توسط شما اداره نمی شوند و شما مجبور هستید که اطلاعات ورود به پیج خود را در اختیار شرکت ارائه دهنده ربات قرار دهید که یک نکته منفی محسوب می شود. حقیقت امر این است که شما در هیچ یک از شبکه های اجتماعی نمی توانید دنبال کننده های واقعی بخرید اما نهایت کاری که وب سایت ها می توانند انجام دهند این است که فالوور هایی را به پیج شما تزریق کنند که ریزش نداشته باشد و یا ریزش ناچیزی داشته باشد و همچنین ربات شناخته نشود. به خاطر اینکه خیلی از آن ها معتقد اند که هرچه فالوور اینستاگرام شان بیشتر باشد می توانند تاثیر بیشتری روی مخاطبین جدید بگذارند و این تنها دلیلی است که آن ها را دنبال کنند.

با توجه به اینکه شبکه کاپریلا بیشتر متمرکز بر وبسایتهای بزرگ دانشجویی، آموزشی و عمومی کشور بوده و قشر جوان و دانشجوی کشور، بهرهگیری مناسبی از اینترنت دارند، با استفاده از تبلیغات هدفمند کلیدواژهای میتوان تمرکز را روی این قشر معطوف کرد و در صورت انتشار تبلیغات هدفمند در شبکه نسبتاً بزرگ ناشران همکار کاپریلا، امکان هدفگذاری شبکه متمرکزی از دانشجویان و کاربران جوان علاقهمند به اینترنت برای کسب و کارها فراهم میشود. و سوم اینکه بهراحتی میتوانید با تولید محتوای متنی، گرافیکی، تصویری و یا ویدئویی پیامهای مختلف را به مخاطب خود انتقال دهید. عکسها و محتوای متنی خود را جذاب و با کیفیت تولید کنید. با داشتن فالوور زیاد میتوانید باعث ایجاد تغییرات مهم شوید و تأثیرات خوبی را ایجاد کنید. همچنین میتوانید از اینستاگرام برای افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید. ارتقا پست اینستاگرام تعداد دفعات نمایش دادن پست را افزایش میدهد. به این نکته توجه کنید که اغلب این پنل هایی که در بالا برای شما قرار گرفت ، پنل های رایگان چند کاره هستند، یعنی فقط فالوور و لایک اینستاگرام نیستند ، بلکه شامل فالوور - لایک - بازدید استوری و بازدید igtv - رای دادن در استوری و کلی امکانات دیگر را نیز شامل میشوند. حقیقت غمانگیز این است که همه اینها فالوورهای واقعی نیستند. یکی از سوالاتی که همیشه ذهن کاربران اینستاگرام را به خود درگیر می کند این است که چگونه برخی از کاربران اینستاگرام فالوورهای میلیونی دارند؟ بنابراین، اگر هدف شما ایجاد وفاداری یا نشان دادن اعتبار است، میتوانید نقلقولهای الهام بخشی را که با نام تجاری شما، توصیفات مشتری یا آمارهای گیجکننده ذهن شما، مطابقت دارد، به اشتراک بگذارید. بهطور خلاصه آیدی و نام کوتاه، ماندگار در ذهن و با قابلیت تایپ و جستجوی راحت داشته باشید و سعی کنید از اعداد و کارکترهای خاص در آیدی اینستاگرام خود استفاده نکنید.

با بالا بودن تعداد فالوورهای شما، نسبت به شما کنجکاو میشوند و ترغیب میشوند که شمارا فالو کنند. زیرا آنها میدانند که هرچه فالوورهای بیشتری داشته باشند، میتوانند درآمد بیشتری کسب کنند. سازمانهای مردمنهاد، بهزیستی، NGO ها وقتی فالوورهای بالایی دارند، تأثیرات بیشتری روی جامعه میگذارند. هرچقدر محتوای فیلم شما باکیفیتتر باشد، فالوورهای واقعی شما افزایش پیدا میکنند و برخی از آنها به رستوران شما مراجعه میکنند. یکی از راه هایی که منجر به افزایش فالوور اینستاگرام میشود فعالیت در پیجهای اینستاگرامی پرطرفدار است، برای جذب فالوور از این طریق کافی است در قسمت نظرات این پیج ها کامنت بگذارید. است. امروزه استفاده از تبلیغات توسط اینفلوئنسر ها به راه حلی برای افزایش فالوور تبدیل شده است. برخی از افراد فالوورهای خود را از وبسایتهای نامطمئن خریداری میکنند یا از رباتها برای افزایش اینگیجمنت، تعامل و فالوور استفاده میکنند. فالوورهای واقعی و باکیفیت که دارای تعامل واقعی با پیج شما باشد، به موفقیت و فروش بیشتر کسبوکار شما کمک میکنند. اما تردیدی نیست که امروز بالغبر 100 ها میلیون کاربر فعال این شبکه اجتماعی به یکی از اصلیترین قطب های استراتژیهای کسبوکار تبدیلشده است. منظور اینکه باعث میشود تا تعداد دفعات بازدید پست توسط یک کاربر یا پروموشن و تعداد نفراتی که بهصورت کلی از پست بازدید میکنند را افزایش میدهد. یکی از متداولترین راههای افزایش فالوور واقعی اینستاگرام برای کسبوکارهای بزرگ و افراد دارای شرایط مالی مناسب، استفاده از تبلیغات است. تبلیغات انجام میدهند و کسب درآمد میکنند.

خرید فالوور اینستاگرام بدون ریزش از گت وایرال یکی از سادهترین کارهایی است که میتوانید انجام دهید، شما تنها در 4 قدم ساده میتوانید نسبت به خرید فالوور بدون ریزش اقدام کرده و در سریعترین زمان فالوورهای خود را افزایش دهید. از دیگر مزایای گتوایرال به نسبت سایر وبسایتها این است که ما در گت وایرال در وهله اول به کیفیت اهمیت میدهیم، برای مثال اکانتهایی که برای فالوور بدون ریزش شما را فالوور میکنند، اکانتهایی بسیار مرغوب بوده و همگی دارای عکس پروفایل، پست، بیو آیدی درست هستند و به طور کلی تمام ویژگیهای یک پیج اینستاگرام استاندارد را دارند. اول نگاهی به تعداد فالوور هایتان میکنند. کاربران اینستاگرام اولین کاری که در زمان بازدید پروفایل اینستاگرام شما انجام میدهند، مشاهده تعداد فالوور پیج اینستاگرام شما است. و هر چه افزایش بازدید داشته باشید پست شما بیشتر ارتقا پیدا میکند. داشتن فالوور زیاد برای اکثر افراد در اینستاگرام امری مهم تلقی میشود، زیرا هستند افرادی که عاشق مشهور شدن و برند شدن هستند یا کسانی که کسبوکار تجاری در اینستاگرام دارند و برای بهتر دیده شدن، برای آگاهی از برندشان، برای افزایش شهرتشان، برای موفقیت و فروش بیشتر به فالوور زیاد نیاز دارند. داشتن فالوور زیاد یعنی داشتن مشتری زیاد و مشتری زیاد یعنی فروش بیشتر و این مهمترین نکته در یک کسبوکار است. از آن جایی که خرید فالوور ایرانی ارزان بدون ریزش اینستاگرام از مای ممبر به شما فالوورهای واقعی می‌دهد، پس افزایش لایک و کامنت پست‌هایتان را نیز می‌توانید مشاهده کنید که همین امر هم موجب بیشتر دیده شدن پیج شما و در کنار آن افزایش فروش ما خواهد شد. اساساً فالوورهای بیشتر به معنای مشتری بیشتر هستند و این امر شانس شما برای فروش را افزایش میدهد.

هشتگ ها نیز مهم هستند، هشتگ ها در اینستاگرام نسبت به توییتر یا فیسبوک بیشتر اهمیت دارند و شما باید کمی متفاوت از آنها استفاده کنید. 1- برای دیگران دلیل بیاورید که چرا باید شمارا فالو کنند. و هزاران نفر را برای فالو کردن پیج اینستاگرام خودتان ترغیب میکنید. میلیونها نفر از این شبکه اجتماعی استفاده میکنند، و همه دارای سلایق و علایق متفاوتی هستند. هرچند اینستاگرام بهعنوان یک شبکه اجتماعی سرگرمکننده و اجتماعی در ابتدا راهاندازی شد. شما با ورود به پنل خدمات اینستاگرام یا پنل افزایش فالوور اینستاگرام از وبسایت نایس پنل به راحتی قادر خواهید بود تمامی خدمات مرتبط با این شبکه اجتماعی را به خوبی دریافت کنید. سایت فالوکمپ، با چندین سال سابقه در زمینه فروش خدمات شبکه های اجتماعی، یکی از سایت های باتجربه و معتبر در زمینه خرید فالوو واقعی است که بهترین فالوور ها را با ریزش بسیار کم به شما ارائه می دهد. با داشتن فالوور های زیاد در اینستاگرام مشهور میشوید و دیگران خودبهخود برای دیدن تصاویر و محتوای بیشتر شمارا دنبال خواهند کرد. طرح سوال های جذاب برای دنبال کنندگان در استوری یا پست پیجتان نیز باعث یک بازخورد از سمت آنها میشود و فالوورهای تان را تحریک به پاسخ دادن به سوال مطرح شده از جانب شما میکند. با داشتن فالوور زیاد باعث میشوید تجارتتان مشهور شود زیرا هرکسی که صفحه اینستاگرام شمارا مشاهده کند با دیدن تعداد فالوورهای شما در نگاه اول به این نتیجه میرسد که محصولات و خدمات شما خوب و باکیفیت هستند. بی ترید یکی از دلایل اصلی که موجب می شود پیجی را برای خرید محصولی انتخاب کنید اول از همه تعداد فالوورهای واقعی پیج و بازخورد کامنت های آن است. اگر بخواهید به طور طبیعی فالوورهای زیادی جذذب کنید مسلما کار سخت و زمان بری برای شما خواهد بود. سادهترین کار این است که از عکس افرادی استفاده کنید که باعث ایجاد احساساتی شخصی نسبت به کسبوکار شما میشود.

شما باید کسبوکار خود را با یک هدف تجاری مرتبط کنید و افراد مناسب را برای تعامل جذب کنید. این یک استراتژی عالی بازاریابی و تجزیهوتحلیل برای برنامهریزی بهتر کسبوکار است. بنابراین اگر به دنبال یک میان بر برای افزایش تعداد فالوور های خود هستید، خرید فالوور واقعی انتخاب مناسبی خواهد بود. یکی از بهترین روشهای افزایش فالوور این است که در تمامی دیگر رسانههای خود اعلام کنید که در اینستاگرام حضور دارید و مزیت دنبال کردن صفحه شما در اینستاگرام چیست. مسیری که افزایش فالوور در بازاریابی و فروش بیشتر شما باز میکند را در هیچ روش دیگری نمیتوانید پیدا کنید. و این محبوبیت و شناخت است که باعث ویوی بیشتر پستهای او در اینستاگرم میگردد. ترفند این است که عکسهایی را که پست میکنید به هدف خود پیوند دهید. اما اگر محتوای شما استراتژیک باشد، فالوورهایی را جذب میکنید که میتوانند به شما در پیشرفت کارتان کمک کنند. اگر میدانید که به چه چیزی میخواهید برسید، پس میتوانید خود را برای موفقیت تنظیم کنید و پیشرفت خود را بسنجید. حال تصور کنید که گروه بزرگی از فالوورها از این رفتار تقلید کنند و این یعنی موفقیت فوری و بزرگ برای برند شما! استفاده از این نرمافزار برای تبلیغ تجارت و یا برند شما فرصتی مناسب و بهصرفه و آسان است. الگوریتم اینستاگرام از این نظم و ترتیب استقبال خواهد کرد.

اما پیش از مرتب کردن لیست فالویینگ های خود، بهتر است کمی در مورد ترتیب فالوورها در اینستاگرام صحبت نماییم. فرمول ثابتی که فروشنده های فالوور واقعی از آن استفاده می کنند به این صورت است که هنگام ثبت سفارش خرید فالوور واقعی توسط شما، آن ها سفارش افزایش لایک را نیز برایتان ثبت خواهند کرد و به این ترتیب تعدادی از پست های شما لایک دریافت می کنند. • برای محصول جدید 150 پیش سفارش دریافت کنم. او تا چندسال پیش رکورد بیشترین فالوور اینستاگرام در ایران را در اختیار داشت اما اخیرا این رتبه را به حسن ریوندی واگذار کرده است. اگر قیمت فالوور ها را در وب سایت های فروش بررسی کرده باشید به این نتیجه رسیده اید که فالوور های رباتیک نسبت به فالوور های واقعی قیمت پایین تری دارند. به عنوان یک مثال برای یک مدتی پیج رسمی باشگاه پرسپولیس پایین تر از یکی از فن پیج هاش قرار گرفته بود! از سویی دیگر قیمت ارائه اینگونه فالوورها را با توجه به کیفیت پایین یکه دارند بالاتر اعلام می کنند. از این گذشته، هیچکس نمیخواهد با حسابی که فقط چند دنبال کننده دارد تعامل کند. و بهترین دلیل این است که محتواهای مفید و متفاوت از دیگر رسانههای خود منتشر کنید، در غیر این صورت دلیل ندارد که مخاطبان توییتر شما یا بازدیدکنندگان سایتتان در اینستاگرام نیز شمارا دنبال کنند. 1. در نهایت باقی مراحل لازم را انجام داده پست خود را منتشر کنید. بهعنوانمثال، اگر هدف شما این است که با برانگیختن علاقه به خصوصیات فنی محصول خود، فروش را پیش ببرید، میتوانید عکسهایی از پشتصحنه مراحل تولید خود یا ابزارهایی که در کار خود استفاده میکنید، ارسال کنید. با افزایش میزان بازدید کننده و خرید فالوور فیک ارزان در یک مجموعه و یا پیج، میتوان شاهد رشد و پیشرفت قابل توجهی بود. فرض کنید شما در یک زمینه خاص به عنوان مثال فروش پوشاک فعالیت میکنید بنابراین برای رشد، پیشرفت و افزایش فالوور در اینستاگرام لازم است که با سایر حسابهای کاربری مرتبط با حوزه فعالیت خودتان ارتباط برقرار کنید.

وقتی مخاطبان شما و برندتان را بشناسند و اعتماد کنند، در کنار شما قرار میگیرند و اگر یک کسب و کار دیگر هم راه اندازی کنید، به شما کمک میکنند که خیلی سریع رشد و پیشرفت کنید و به فروش برسید. برچسب نام اینستاگرام یک راه آسان و مؤثر برای تبلیغ حساب شما در موارد آفلاین مانند برگه های بسته بندی، جعبه ها، روی شیشه ها، بنرها و… زمانی که یک پیج از تعداد فالوورهای بالایی برخوردار باشد، کاربر تمایل به کسب اطلاع در مورد مطالب پیج، پیدا میکند. اینکه بتوانید کاربر اینستاگرام را متقاعد کنید که پیامها و محتوای شمارا مشاهده کنند، کار واقعاً دشواری است. پیجهای فیک همانطور که از نامشان پیداست، واقعی نیستند؛ پس نمیتوانند مثل افراد عادی پستهای شما را لایک کنند، برای آنها کامنت بگذارند، استوریها را ریپلای بزنند و … همچون زمانی که شما در این برنامه فعالیت دارید، انجام می شود. همه اینها دلیل روانشناختی دارد و بررسی آن از حوصله این سایت خارج است. سایت های خارجی و ایرانی زیادی برای خرید فالوور هستند که همه ادعای فروش فالوور واقعی و فعال دارند در حالی که این طور نیست! علی دایی پس از علی کریمی، در میان فوتبالیستها، بیشترین فالوور ایرانی را در سال ۱۴۰۱ را دارد. ما در این گزارش قصد داریم پیجهای ایرانی که بیشترین فالوور اینستاگرام را در سال ۹۹ داشتهاند بررسی و معرفی کنیم. فالوور ایرانی همان طوری که از اسمش پیداست فالوور های ایرانی را شامل میشود که برای تهیه آنها هزینه ی بیشتری صورت می گیرد و از کیفیت عالی برخوردار هستند، فالوور های ارزان جز فالوور های ایرانی هستند ولی دارای درصدی فالوور خارجی هستند به همین دلیل قیمت ارزان تری دارند.

در صورتی که محتوای پیج شما فارسی است و مخاطبان شما نیز فارسی زبان هستند، بهتر است از فالوور و لایک ایرانی استفاده کنید. مانند استراتژی محتوای خود، شما همچنین به سازگاری بصری در آنچه به اشتراک میگذارید نیاز دارید تا به محتوای خود ظاهری منسجم بدهد تا برند شمارا حرفهای نشان دهد. خرید فالوور بدون تردید و خارج از تمامی ایدهها و نظرات، تأثیر زیادی روی برند سازی و بازاریابی شما دارد. مثلاً می توانند لایک، فالو و آنفالو را بدون این که نیاز باشد از سوی شما کنترلی شود، انجام دهند. ربات اینستاگرام درواقع پنلی دارد که در آن تعیین میکنید که چه نوع فالوور، چه تعداد، با چه سرعت، چند فالو و یا آنفالو و در چه محدوده زمانی و مکانی برای شما انجام شود. اما استفاده از ربات اینستاگرام هم نمیتواند در زمان شما صرفهجویی کند. مثلا در نظر بگیرید که شما صاحب یک صفحه کسب و کار اینترنتی هستید، اگر به تعداد ۵۰۰۰ فالوور داشته باشید، قطعا افراد به شما اعتماد خواهند کرد و به دنبال کردن پیجتان خواهد پرداخت. در هر دو حالت، شما با پرداخت هزینهای تعداد مشخصی از فالوور را خریداری میکنید. او با این کار تبلیغات اینستاگرام را برای خود مهیا ساخته است. بنابراین این برای شما چه معنایی دارد؟ تفاوتی ندارد که شما برای فروش محصولات و خدمات خود به دنبال مشتریان داخلی یا مشتریان خارجی هستید، یا هر دو.

بهار بلاگر بازدید : 486 زمان : 15:20 نظرات (0)
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟